inspirasiwawazulkefli: selamat hari jadi mak !!!

Páginas

2
Komen

selamat hari jadi mak !!!



okenggg ~~ aku terlambat lagi nak update post niy . haha ! busy dowh! esok dah ujian 1 for pre-university ! arghh! malass nya! malass nya! malass lah lagikk!! haha

okeh .1/3/2012 telah berlangsunggnya befday 4 my mom lah .ecehh ! padalah tak buat pon majlis kan .saje saje nak kasi gempak sikit kann :) haha :) happy besday makk!! sayang mak khetad khetad! haha ,ayat takley blah lah derr ~~ hikhikhik ! 

aku tak beli kek besau besau pon sebab mak aku tak suka makan kek .aku beli kek yang siap di potong tuu :) coklat+coffee :) then ..masa untuk beri hadiahh :) jeng jeng jeng :P nak tengok tak budak budakk ???


heeee :) 2 jek kek :) 2hari dalam peti .sebab takde mase nak makan .kesian duit aku :( hahaha.
santek ke gelang aku bagi tuu :) mak aku cakap dia nak beli gelang cenggitu ,so ,aku pon merealisasikan impian mak aku tuu :) sweet tak ??


nak vouge jugak kotak hadiah tuu :) 


okey lah .niy jek yang aku nak cer cer :) nanti aku update lagik .ade banyak giler cerita ,tapi aku yang malass gilerrrrrrrrrrrrrr lah nak update weh .,ok ! doakan aku lulus exam ya???
insyaallah .amin . 







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 merepek kerepek:

Cik Comey said...

wah....bagus nya siap beli mak gelang..cantik plak tu...gudlak exam..=)

wawa zulkefli said...

heeeeee :))) thanks kak comeyyy :)

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel