inspirasiwawazulkefli: penyelamat saya segalanya :)

Páginas

0
Komen

penyelamat saya segalanya :)





When you wait for someone for few minutes, It's your need. When you wait for someone for few hours, It's your trust. When you wait for someone for few weeks, It's your friendship. But if you are waiting for someone even after knowing that he/she will never come, It's your love. :)
(from BQ's fan - Karthik)



hari ni aku taktau lah kenapa . down sangat-2 . kawan macam tuu ,kawan macam nii ,makcik-2 macam tuu ,macam ni . kadang-2 tuu rase malas dah nak belajar , sebab kate orang kalau belajar lah tinggi mane pun ,kalau kita tak mempraktikkan ape yang kita belajar tu ,takde makne lah kan? sekarang ni aku nak STPM dah , tapi ,makin meningkat umur makin banyak masalah :) heee :) tapi aku muda lagik ok? haha ! entah kenapa aku tetibe menyebut pasal umur, stpm .nampak tak ? tadi cakap pasal down lah ? haha . ok , aku tamauu lah duk pikir -2 lah kan kalau duk pikir ,  pasal masalah aku tu ! memang macam budak so ,aku nak belajar berubah then aku kene matang lhaa kan? ok .  

cakap pasal kawan kan . minggu minggu lepass kan BFF aku datang umah ! awwesomee ! lame gila lah nak jumpa dia tapi tak dapat-2 nak jumpa jugak :D  nak tengop dop gambar-2 kami :)



spec mata aku tuu . :)




forever BFF




bubble bubble pop pop !!








Aku happy dia sedeh :)







BUAT IKLAN GIGI :)









TERINGIN NAK KE LUAR NEGARA PUNYA PASAL :p



haa :D kami niy malass nak tangkap gune hP sebab malas nak save2 bagaii . so ber'webcam' lah jalan nye ! heeeee :) cantik kan beliau . name dia Nurul Syafinaz Shasha . sekarang dia di Politeknik Behrang . sebab tuu lah boleh datang . tapi tak selalu lah . kesian dia ade banyak assgmnt . heehee :)

SEKIAN DARI WAWA :)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel