inspirasiwawazulkefli: ♥ maizurah bakri♥ WE LOVE YOU UNTIL THE END OF THE TIME

Páginas

8
Komen

♥ maizurah bakri♥ WE LOVE YOU UNTIL THE END OF THE TIME




pagi tadi(sepatutnya di post semalam) jam 730 pagi aku dikejutkan dengan massage "kak anis" ,dia cakap .'wa, mai dah takder .arwah meninggal jam antara 430-5 pagi sebelum subuh . aku betul betul terkejut ! betul betul tak sangka . korang dah bace entry aku semalam .kalau tak bace lagi click older post kat bawah tuu .

maizurah ni kan tuk pengetahuan korang ,dia manja sikit kalau cakap dengan kitaorang .baik sesangat .tak pernah nak marah orang pon .hmm ,bahasakan kita ,kau kalau bercakap, dulu arwah sekolah 'SMART' ,arwah pandai tau !arwah tinggi,,putih, bendahari tahun ni, amanah, yang baik-baik semua ade . last memori tentang arwah ,arwah belikan nasi lemak .kira tempah laa . then tengok macam ok lagi .ain pun cakap .susah payah mai bawak ,beli untuk kita, so, makan je lah .lepas bace yassin ,solat hajat, kitaorang g kelas ,makan nasi lemak, meehoon,mee goreng .walaupun polistrin tuu macam dah koyak, hancuss sikit, tapi tak pe .kami makan ramai2 .

ape perasan aku sampai sekarang ? still macam mimpi ! mimpi! aku still sedeh lagi .tapi aku kene kuat .kawan aku ade cakap... kita kene kuat .dalam masa 40 hari ni, arwah ade kat sekeliling kita .dia nampak kita ,so, kita kene kuat ,jangan sedeh2 .nanti dia lagi sedeh ,aku jugak ade bace buku agama,tak elok meratapi arwah ,nanati menyeksa arwah. ,huhu .time aku bace surah-2 untuk arwah ,ade laa titisan air mata aku ni gugur ,time bace tuu ,teringat memo lame kami  semasa di enam bawah, tak sangka kan? baru 19, befday arwah 4/5 ni . baru je rancang-2 tahun ni satu kelas akan kena hari tepung ,hehe .tapi ,jodoh kami tak panjang. ALLAH lebih sayangkan dia .(**sUmpah aku tengah sedeh sekarang**)sekarang ni ,tiap kali bukak fb ,mesti nak bukak fb arwah ,tengok gambar-2 arwah .terasa kejapp jee ...=( =( kami kini tinggal 14 orang je dalam kelas. sunyi lah rasenya bila arwah takder . :( 

bila tengok gambar2 yang ade dalam fb ,aku mesti sedeh ! sangat sedeh !!!


Kira ni jamuan kelas  last yang arwah pergi .:) (tudung putih ).


tyme ni ade koko .kami main golf :)  arwah mai duduk tuu .



arwah duk dgn bella kat dalam kelas .mesti bella lagi sedeh bila bukak sekolah nanti. arwah takder dah kat sebelah dia :(


tuu beg yang selalu arwah bawak kalau takde buku or fail yang banyak nak kene bawak .


AL-FATIHAH ::::

.SEMOGA ARWAH DITEMPATKAN DIKALANGAN ORANG-2 YANG BERIMAN.... YA ALLAH KAU RINGANKAN LAH SEKSAAN ARWAH YA ALLAH .SEMOGA ARWAH TENANG DISANA NANTI ..... .AMINN :)




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

8 merepek kerepek:

Unknown said...

sama2lah kita mendoakan yang terbaik untuk arwah di alam sana..semoga beliau ditempatkan di tempat orang2 yang beriman..amin...

wawa zulkefli said...

abg @Boni JLL3 :) amin :)
semoga arwah aman disana :)

Unknown said...

chill k..tak elok bersedih2 atas pemergian dia..yang wawa kena buat sekarang, bacakan dan dermakan sebanyak mungkin al-fatihah kepada dia

wawa zulkefli said...

ok ...sy akan buat setiap hari .bukan dekat arwah jee . family saya .kawan2 .semua kenalan .insyaALLAH .
semoga dia tenag disana

Unknown said...

yup..mendoakan orang adalah sifat yang mulia..sama gak macam memberi lebih baik daripda menerima..

Comot tabuan said...

al-fatihah...
smge arwah ditempatkan ditmpt2 org y beriman dan bertaqwa...slm tkziah wat keluarga arwah...
cme 1 je atc nk kgsi, y pergi xkn kembli,y mampu kte lakukan hanya memohon doa kepada Yang Esa agar roh-nya dicucuri rahmat. jgn sdiy2 k. sntiasa senyum ble hadapi ujian. walopun phit, tp senyum la. mcm ni tau :D hehehehe..

wawa zulkefli said...

amin amin .semoga arwah ditempatkan dengan orang yang beriman . @Anak Tabuan Comot :thanxx . saya ingat tuu .
@Boni JLL3 okkeyy .:)

Unknown said...

al-fatihah :')

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel