inspirasiwawazulkefli

Páginas

Ok .hariniyy ari ape?jawab sendiri lah ~penat taw!haha .arini ko-kokkkk! hieww~
kalau nak bace lagi  post budak penat haa .klik!


heiww. penat yang amat. plus, aku niy pengerusi persatuan peace tuh ~ ni keje si Yasmin lah gegel-gegedixx yang cadang name aku .aku tamau lah nak busy tahun niy ~nak exam penting kot!haha(bajet ja!) acctually ,aku ni bukan aktif sangat pon, just terlibat secara tidak langsung ja .tapi tahun niy ,apeke banyak sangat aku pegang jawatan .fuhh! tanakk~naseb tahun ni aku tak masuk PENERBITAN. because ,persatuan tu membuat semua kerja2 berkaitan media untuk majalah sekolah .best? huh .aku dah pernah merasa,then tanak lagi tahun ni. busyy taw!hikhik .

ok .aku taktaw nak taip ape dah .sebab penat sangat .ingat balik tadi lepas buat keje ape sume ,nak post ni.ta sempat sebab malas .nak tengok tv dulu .hahah. ok lagikk, hari niy 1st feb ,so,bulan cinta right.? sudahsudahlah .tak payah nak menyambut bagai .tak romantik langsung~haha .(jeles ke aku ni?)hikhik .
ok .out of topic .aku taktaw nak cakap ape dah,aku nak keluar lagikk,dan lagikk pasniy .jalanjalan cari barang .haha. ok?pape pn ,aku still banyak keje keje nota,powerpoint nak kene buat .haishh~ busy kan? ok .bai dulu .anyoung~


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel