inspirasiwawazulkefli: streee melanda hatiku ~~**

Páginas

4
Komen

streee melanda hatiku ~~**



hai :) gila taw tak .tetibe jek aku nak menaip hari ni .tadi kat sekolah aku langsung tak der mood nak belajar ,pandang buku macam pandang bantal, pandang meja macam pandang katil ,pandang alat tulis macam pandang handphone ,pandang ape-2 lah macam takder mood ! haha ! teruk kan? aku ponss taktaw ape pasal lah aku tak ader mOod .





tapi aku layan kawan aku okeyy jek .mybee aku banyak memikir kot?

hmm . ok ! malas nak taip dah .aku memang takder mood langggsungggg!!!!  arghhhh!! nak exam lagi ,adoh! pening deh !!!!



nak g bercuti lahh~~ tapi saya pelajar lagii~


ok lahh .malasss nak pikir hape-2 dah .bai :)

stress sudahh !! 


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

4 merepek kerepek:

Cik Comey said...

jangan stress2...Tarik nafas dalam2 n perlahan2...tahan n lepas perlahan2....InsyaAllah, lebih tenang...

wawa zulkefli said...

@cik comey hikhikhik .stress nih laa yg pling tak boleh nak kawal .selalu jek jd mcm niyy ~~ hyuhu . nt wawa amalkan petua tu ...:)

Unknown said...

wawa nak coments cikit..shoutbox tu tak payah sorok la.ssh nk coments skjp kluar skjp tak.ltak kat sidebar lg mudah.huhu thanks sudi baca entry sis.

wawa zulkefli said...

hikhik .sudaa hilang stress itu :)

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel