inspirasiwawazulkefli: saya : saya : saya :

Páginas

0
Komen

saya : saya : saya :


kalau dah ade kamera depan mataa~ haa.




anak sedara aku .hiii :))


salam ........nak tahu pasal aku?taraa..







nama panggilan: 
wawa(kawan atau angah(dalam family)
umor tahun 2012: 19 tahun
tarikh lahir: 17.04.1993
tempat lahir: hosp.besar kuala terengganu.
asal: kuala terengganu
cita-cita: interarior designer/fesyen desingner atau ahli perniagaan
apa yang saya minat: purple, online , teddy bear, handphone ,bergambar, bercakap, hiasan dalaman.

ekspresi diri saya sekarang: Manja dengan family dan kawan, tidur, jalan-2, perkhemahan, suka sangt tolong orang even dia banyak mengata saya.nama laman sosial yang lain: Polka Lurve Dots(fb),wawa najwa(twit-2). add lah:)



ni new blog ! credit 4 my cousin cuz try to help creat this new blog ok?!^^^^^^^^^>>>>>>>>
lup yOu ~~(yang tudung pink)
ok .how my new year ~2012?
too bad ,coz, i hve my important exmination lahh~ STPM !!aku ta taw lah aku bole wt ke tak !
tapi aku minat subjek tuh .
subjek yang aku amek : perniagaan, geografi.
subjek wajib amek: pengajian am, bahasa melayu dan muet ~
amacam ? gle tak susahh/ tp takpe, aku akn buad diri aku minat overall subjek tuh .
aku harap aku dapat sambung lah mane2 ipta pringkat degree tuh nnty kan !~INSYAALLAH .~
 AKU harap tahun depan aku akn membanggakan mak ayah aku dgn result aku yg cemerlang lah kan ~~ aku dah lame tak nmpk
saraight A's dlm result aku tuh, hihihi
setakat lulus B tuh .alhamdulillah lah, tp tak memuaskan laa ~
hmm , tahun ni aku kne speaking bnyk-2 lahh ~ muet tuh nmpk jeh senang ,nnty tak sampai ban 3, nak masuk ipta pon tak pas aww~memalukan jek ,so,if u nmpk aku speaking dlm blog keh, fb keh, jgn nak bertanya ya..??hahahaah .
ok lah, sampai sini saja aku nak mengarut .bhahah. nanti aku update lagi ya?
kbai ~ assalamualaikum .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel