inspirasiwawazulkefli: k*pop kesayangan saya~ tett!

Páginas

0
Komen

k*pop kesayangan saya~ tett!

salam ,hmm .aku kekadang taktaw kenapa orang sekarang anti-k*pop sangat ?apekah korang niy jeless sangat?ahli-2 k*pop niy ada buat dosa?ahli-2 k*pop ada buat korang tak senang hati?kenapa?dorang rampas awek korang yaa??tak pon, buat korang tak jadi nak g negara dorang?(padan muka!buuu~) acctually ~tak salah korang nak kutuk ,bup dosanya korang ,tapi harap korang pasneyy tak payah lah nak dengki sangat ,dorang tak paham pon bahasa korang kalau korang nak kutuk-2 dorang ~ lagi ramai peminat ada lah .actually kami minat k-pop tuh ada beberapa sebab .nak tahu apa sebaba-2 yang terjadinya kami niy fanatik?okeyy.....
  • a) musicnya yang membuatkan kami rasa nak menari sekali kodd~omo!!
  • b) off coz sebab dorang semua cute2~terjerit2 bila nmpak kat tv or depan mata ~!!omo!!!
  • c) tak tahu lah, kalau kita dah minat dekat someone ,mzti kita akan tetap minat sampai bila2,right?even dah jadi EX ponn!~so, itulah yang diibaratkan aku dekat k-pop niy~
okeyy ?..aku sebernanya dari form 3 minat,tapi time tu tak sangat untuk lagu2 . aku suka drama dia jek ..bayangkan ,kalau tak dapat tengok ,sanggup pegy kat cc nak tengok yang terlepas tuu?tak pon,tengok dari laptop kawan aku .haishh~lawak betul lahh~tapi ,walaupun aku nih fanatik k-pop pown ,takder lah sampai nak pengsan and menjerit-2  macam orang lain tu .aku tahu batas-2 minat something tu .hihih(tapi,kekadang tu ,menjerit jugak lahh!)hahahha .okeyy lah ya~ full stop ,!aku taknak lah mengarut panjang-2 nih ,mata aku pon nak tertutup niy haa .hahahaah. my bed call me ,okey~(waiting sygss!)haha!salam sayang dari aku untuk korang ~ (leave ur comment ok?)
  • salam ~

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel