inspirasiwawazulkefli: perahsia ..........

Páginas

0
Komen

perahsia ..........

okey , tema kali niy purple again !!!!hahahah
okey, apekedehal dengan title tuh kan?yesss~ thats
the purpose of my name taw!
NAJWA - suka berahsia ,tapi kawan aku ada jugak cakap, maksud nama aku yang lain ialah , bisikan syaitan ??
astagfirulallahalazim ~~~ harap2 disimpangkan lah ~ hEEE:)
betul ke aku suka berahsia? yup! betol2 ...  taktaw lah ,kalau aku nak bukak pon mybe dgn kawan bek aku jek ,tuh pon tak byk . aku lebeh suka tulis dalam diary daripada bagi tw org pasal aku .hurm .aku niy jenis tak percayakan org .i dunt know how to
get rid of this behavior ? cadangkan macam mane? haha ! sound serios kodd~ hahah .
ok lah .aku dah takde idea nak tulis hape niyy kann~
niy pon aku teringat at cikgu pengajian am-EN. AMRAN
...DY MMG LAWOKK GILE LAH ,CKGU TU DR KELANTAN .
HERR~ASEK AKU JEK KNE PGL NME .HUWAAA~~asek2 najwa,najwa,najwa..
tapi harap2 aku dapat A lah bg subjek ni .
i will try my best .this all i do just 4 my family ..aku xmw gagal !!
oke ,oke .jgn nak emo2 .aku ada keje yang melambak2 lagi nak buadd!
thon 2012 merupakan tahun banyak keje tw!!penat !
bai ~salam .....................................lup u!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel