inspirasiwawazulkefli: grrr ! blog aku buat hal ! !

Páginas

11
Komen

grrr ! blog aku buat hal ! !



haa. aku memang bengang tahap gaban gila ba.. dah niy! haishhh . tengok kat tepi post niy, kan ade ala-2  archive tu kan? so, aku taktau menatang tuu ade pun, semalam memang lah ade buat , ikut tuto kakak mane tah . [hewhew]  tapi masalah sekarang, semalam tak jadi. Pastu, tengok-2 hari niy, jam tepat 330 petang~ tetibe menjadi. [*eh? orang patutnya heppy kan jadi buat menatang tu ],

Tetapi masalah sekarang, dengan CBOX takdoo! gambar takdo, pengenalan diri mini takdo!! haa. aku ase tibe mase kang aku jadi HULK tengah-2 petang niy haa. eh*  memang aku tengah mendidih niy, nampak tak permainan aku disini? [kahkah]  memang HULK aku buat kat blog niy. 

anyoneee !!!!!! please help me ! i don't know how to make it right lahhhhh!!!!!! lame2 memang jadi HULK ni. hmm. hmm.=.=  takde semangat dah aku nak tulis blog lah macaam niy [ngade] dah lah fb aku deactive kan.[sape suruh kan?nyampah]  hm. sape tau ,sila angkat kaki! eh eh. salah-2, sila wall to wall at page saya Wawa Najwa's Blog tuu, tekan kat patung sebelah tu okey? <<<-- aku takde semangat gile niy.[tapi aku tetap semangat nak tulis sebab panass !panass.!]  budax hot mesti tak panas macam aku niy kan. [k, k, takde kene mengena. haha.]

so, sekian. please wall to wall, page tu adeq saya pegang, so senang sikit nak dapat information. tolong tau =.= A.S.A.P ! alaaaa, jangan jadi gile lah duk pikir asap dari api tu,.:D  asap tu as soon as posibble lah. tu lah , mak tok, nenek, bapak suh balajaq b.i, hampa duk p meroyan atas pokok ! agak ler . hahaha =.=










*sambil menaip dengan muke omey tunduk kebawah ,


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

11 merepek kerepek:

Unknown said...

Wootwoot saborr kakkkk saborrrr .

wawa zulkefli said...

err, mmg tengah sabar ni, sampai demam haa . nyampah .grr =.=

♥ainie muniera♥ said...

kesiannye lahai~ awak ikot tuto sape ni? cube try ikut kak lysaa punye^^

wawa zulkefli said...

asenya tak save pun kod kod tu, tapi... tetibe jd haa. hmm hmm =.=

Incik Pepel said...

ape tutorial uh..bole kasi sy tgok?

wawa zulkefli said...

yang nak hilang kan benda alah kat sebelah tu laa. pening lah kepala . habes gmba sume takde :(

Incik Pepel said...

bak la tutorialnya..nak usya..mana tau..boleh undo balik.. nak tolong nie - Incik Lidi Kepala Putih

http://orangyangseringdisalahanggap.blogspot.com/

wawa zulkefli said...

okeyyyy :D

Incik Pepel said...

cuba awk ctr+f pastu paste code tutorial akak tu..ps2 da jumpe, delete code tu, then cube preview belum save..if tak ok,, gtaw sy ok..btw..if tak elok lgi blog awak lepas preview tu, jangan save dulu ok? pangkah jek..if da elok baru save :)

wawa zulkefli said...

ohh, k . k . saya try :D hee :)

wawa zulkefli said...

still takley laa. kod die ntah kat mane2 tah. hahaha .hmm, takpe lah, nnty cuty kite try lagi naaaa :) thnkss en.lidi :D tak pun nnty kite tukar skin lainn :)

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel