inspirasiwawazulkefli: Bisnes Tak Menjadi !

Páginas

0
Komen

Bisnes Tak Menjadi !


OKEY ! 
Reaksi aku bila nak buat TAJUK ALA ALA GEMPAK HABIS ni kan macam ni haaaaaa.....



 

HAHAHA ! aku tengok dah ramai sangat buat gambar macam ni kan, so dapat idea pulak.
 Jangan nak curikk tahu ! haha. 

hm hari tu dah dapat idea, tapi langsung lebuh habis. Pemalas ! haha, sebelum nak buat tu tak ada terpikir pasal benda lain sebab fikir minat nak buat je. So aku buat lah dulu bagi warm-up kan. So buat je lah. Buat ape? kejapppp.. Moh lihat nih !
 

GELANG ! Idea dah ade, bahan bahan, tutorial semua dah tengok masalah sekarang ni tak ada modal nak buat banyak and tak paham sangat cemana nak letak harga. Phew! Nama je bekas pelajar stpm course bisnes tapiii. Haha. Sorry lah, memang nak sangat berniaga, tapi semua sedia maklum ,aku tak nak bisnes aku ni terbengkalai pulak kan. Nak jugak cari partner tapi siapa je kan nak jadi partner tambah tambah pulak buat sendiri haa. Ade ke yang nak? haha mybe lepas ni aku nak mencari bisnes tudung ke, baju ke. Tapi macam dah ramai sangat buat bisnes ni kan kan? hm SO HOW??

P/S : Mintak tolong dengan korang kasi idea , boleh? haha. 
 
 







 by : Najwa Wawa wiwi Wowo Wuuwu

















Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 merepek kerepek:

 
Copyright © . All Right Reserved by MisaiComel